
Релейно-процесорна централізація стрілок
та сигналів на залізничному транспорті
Подальшим розвитком діяльності підприємства з залізничної тематики є розпочаті у 2007 році роботи зі створення релейно-процесорних систем електричної централізації (РПЦ "Рух"), які забезпечують безпечне керування та контроль руху залізничного транспорту.
РПЦ "Рух", розроблена за технічним завданням, затвердженим Головним управлінням автоматики, телемеханіки та зв'язку "Укрзалізниці", є комплексом технічних засобів, до складу яких входять програмно-апаратні (мікропроцесорні) засоби – процесорна складова, та виконавчі схеми.
До складу процесорної складової РПЦ "Рух" входить обладнання нижнього та середнього рівнів (контролери, що розміщуються в шафах) та обладнання верхнього рівня чергового станції - АРМ ДСП та електромеханіка - АРМ ШН.
Введення до складу електричної централізації процесорної складової дозволяє:
-
замінити маршрутний набір релейного (ручного) виконання на мікропроцесорне маршрутне керування;
-
відстежувати в автоматизованому режимі розташування поїздів на перегонах та станції, а також технічну підтримку персоналу, що обслуговує;
-
архівувати та забезпечувати подальше відтворення на ПЕОМ у телеметричному режимі процесів перемикання сигналів релейної автоматики у реальному часі t=1 сек, для фахівців СЦБ.
-
Процесорна складова РПЦ "Рух" працює у таких режимах:
-
моніторингу стану колійного розвитку та станційних об'єктів;
-
зображення динаміки поїзного положення станції; • маршрутного керування стрілками та сигналами світлофорів;
-
контролю параметрів напруг рейкових ланцюгів та фідерів електроживлення.
-
Основні функції управління АРМ ДСП:
-
встановлення маршрутів будь-якої складності;
-
скасування маршрутів;
-
скасування маршрутного набору;
-
повторне відкриття маршруту;
-
встановлення автодії;
-
зміна напрямку руху поїздів на перегонах;
-
індивідуальне керування стрілками;
-
формування попереджувальних сигналів "черевики", "працюють люди";
-
архівування журналу подій на станції.
