top of page

Автоматизированная система регулирования электронной очереди

Очереди в местах обслуживания клиентов продолжают оставаться неприятной реальностью в нашей жизни и, если исключать их полностью пока не удается, сделать процесс ожидания в очереди менее изнурительным. Автоматизированная система регулирования электронной очереди (далее – система ЭО) позволяет сократить время ожидания, обеспечить оперативность и организованность в обслуживании, увеличить количество обслуживаемых клиентов.

Система ЭО обеспечивает:

  • повышение культуры обслуживания клиентов;

  • составление очереди;

  • равномерное регулирование потоков обслуживания клиентов;

  • управление отображением информации о продвижении очереди;

  • управление отображением справочной и рекламной информации;

  • получение полных статистических данных об обслуживании клиентов и работе операторов.

3_1_11_1 ЭО Хартрон-Инкор

Структурна схема ЕО

До складу системи ЕО входять такі програмно-технічні засоби:

  • системний сервер бази даних із функціями АРМ управління;

  • стандартне та прикладне програмне забезпечення;

  • термінали реєстрації клієнтів;

  • пульти обслуговуючого персоналу;

  • інформаційне табло;

  • інформаційні мережі;

  • обладнання для передачі відеосигналів на інформаційні табло;

  • обладнання аудіо-повідомлення клієнтів про факт просування черги та іншої інформації.

 

ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРГАМИ
ТЕРМІНАЛИ РЕЄСТРАЦІЇ

Термінали реєстрації виконують такі процедури:

  • інформування клієнтів за допомогою інструкції на передній панелі терміналів реєстрації

  • реєстрацію клієнтів у черзі на обслуговування після натискання відповідної кнопки на терміналі

  • формування та видачу клієнтам реєстраційних талонів з індивідуальними номерами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНІ ТАБЛО

Інформаційні табло системи відображають чергу номерів талонів та відповідні номери вікон (кас або кабінетів), до яких запрошуються клієнти для обслуговування. Інформаційні табло системи відображають чергу номерів талонів та відповідні номери вікон (кас або кабінетів), до яких запрошуються клієнти для обслуговування. Табло розміщуються у зручних для відвідувачів місцях. При появі на інформаційному табло індивідуального номера реєстрації клієнт повинен підійти до вказаного на табло вікна для обслуговування та пред'явити індивідуальний талон.

ПУЛЬТ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ

На робочому столі обслуговуючого персоналу (касира) встановлюється спеціальний пульт, призначений для автоматизованого управління чергою клієнтів, розподілених системою обслуговування у цьому вікні (касі). На пульті встановлені такі кнопки:

  • кнопка технологічного відключення під час перерви;

  • кнопка запрошення для обслуговування наступного клієнта;

  • кнопка подачі сигналу на АРМ несправності технологічного обладнання та неможливості обслуговувати клієнтів.

 

АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ

Автоматизоване робоче місце оператора (АРМ) системи ЕО з функціями сервера бази даних виконує такі процедури:

  • реєстрацію в базі даних клієнтів у черзі на обслуговування після натискання кнопки на сенсорному моніторі терміналу реєстрації;

  • рівномірний розподіл черги обслуговування клієнтів;

  • візуальне інформування на інформаційних табло про номери талонів клієнтів, що запрошуються для обслуговування;

  • звукове інформування клієнтів про правила роботи із системою та про зміну стану черги.

З вересня по листопад 2011 року автоматизованою системою регулювання електронної черги обладнано касові зали вокзалів Термінал-Б (Харків-Пасажирський), Полтава-Південна, Суми та каси попереднього продажу квитків вокзалу Харків-Пасажирський.

3_1_11_2 ЭО Хартрон-Инкор
3_1_11_3 ЭО Хартрон-Инкор

© 2025 ООО НПП ХАРТРОН-ИНКОР ЛТД

bottom of page